Tiden går :)

Varje gång som jag har børjat skriva i bloggen och sagt att "nu ska vi ta tag i detta och børja skriva igen" så har min dator lagt av, och detta har hænt nu igen. :P

Ursækta: ø, æ. men jag sitter på en norsk dator!

Nu har vi iaf varit i stavanger i øver ett halvår!!
helt sjukt vad tiden går fort. Tænk så många erfarenheter man har fått på bara denna tiden!

Jag trivs så jækla bra hær, de hænder så mycket mer roliga saker och man træffar så många underbara mænniskor. Det ær ju alltid kul med nytt folk.
Just nu ær jag på Karmøy, det ær en ø som ligger ca 1 timme utanfør stavanger (med båt)
Har varit hær hela helgen nu. Så i fredags var vi inne i staden Haugesund och festade med folk som varit med i paradise Norge :P De var kul de..
Min pojkvæn bor næmligen hær. hehe, han heter Asle!
Det var så kul nær vi var hemma i Sverige, och man var på stan och ropade "Asle, kom nu" haha, folk tittade och trodde jag var dum i huvudet som kallade han før aRsle. :P

Nu har jag snart jobbat 3 månader som assisterande butikschef på klædersbutiken "wow" Det ær en butik før ca 6- 15 år. Fast jag køper endel klæder dær med :) Jag trivs så sjukt bra dær!
Hon som ær butikschef ær lika gammal som mig och vi ær vældigt lika varandra på sættet, så dærfør har vi skitkul ihop.
Førra veckan vann jag en I-pod från wow :D wiie
Det var en tævling før alla i hela Norge som jobbar på wow.
Titel: Bæsta sæljare, smackers konkuransen 2010
Jag blev så glad så jag børjade lipa. hihi!

Denna veckan ska Ingrid vara borta heeela veckan, så då ær de jag som får allt ansvar før butiken, de ska bli skitkul, men samtidigt så ær jag nervøs att jag ska gøra fel eller något.


Jaja, de var en lite uppdatering iaf :)
ska førsøka uppdatera varje gång som jag ær hos Asle, før de ær så kul att ha som minne att se tillbaka på bloggen nær man flyttat hem igen.

Ha de så bra
puss / Emelie


Kommentarer
Postat av: Sesilie =D

Så kjekt at du trives på jobben Emelie =D Gla du kom te Stavanger så me fekk bli kjendt me deg! <3



Klem Sesilie =D

2010-06-03 @ 20:45:38
URL: http://www.sesiliemedhaug.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0