Polis, polis, potatisgris!!

Ikväll har Alexandra varit hos en jollega och ätit middag, var precis och hämtade henne.
Eftersom jag endast skulle köra i ca 5 minuter så tog jag inte på mig några byxor (?) :P
Hade inte heller mitt körkort eller pass.

Givetvis så blir vi på tillbakavägen stannade av polisen!
Shit, jag blev skiträdd eftersom våran bil är krashad och jag inte hade bälte osv..
Först fick jag blåsa, han trodde att jag hade druckit (kör jag så illa?)

Efter det sa han att jag var tvungen att köra in och parkera, då blev jag ännu mer rädd!
Eftersom att jag inte hade verken den rosa lilla lappen eller Leg så insåg både Alexandra och jag väldigt fort att de ända som räddar oss nu är "Alexandra och Emelie charmen"  den kan INGEN säga nej till...

... Inte ens lilla polisen kunde de.. Såklart 8)

Vi började berätta att jag aaaaaalltid hade körkort med mig och att jag aaaaaldrig brukade glömma saker så.

- Se, jag har ju inte ens byxor på mig. *Blink, blink*

- Åja, men egentligen skal du få 500 kronor i bot, men denne gången går det greit!


Takkar å bokkar för de :)
hihi

/puss och kram Emelie


Kommentarer
Postat av: Josefine

var det den där rosa lappen som ni hade när ni höll på att flytta in?



tur att ni kan era knep ;)

2010-03-28 @ 18:36:58
URL: http://ucansaybaby.blogg.se/
Postat av: Josefine

Läste lite fel xD



Tur att er charm lyckades så ni slapp den där boten :)

2010-03-28 @ 18:39:14
URL: http://ucansaybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0