80 år senare!!

Bättre med en uppdatering sent än aldrig! :)

Nu folkens är de massor som händer i våra liv.
Allt ifrån byta lägenhet till en krockad bil.

Jag har ju som ni säkert redan vet varit arbetslös ett tag nu efter att jag slutade på Telenor.
Usch, de har verkligen varit deprimerande att bara gå hemma och sakna sin familj, och inte ha jobb.
Men nu helt plötsligt av alla miljarder söknader som jag skickade in (skojar ej) så börjar dem höra av sig!

Har fått två jobb nu, och idag ska jag bekräfta vilken jag vill ha.
Får se lite vilken som passar bäst helt enkelt :)

Vi har även letat efter ny lägenhet efter som den andra var SKAMLIGT dyr. Så vi har haft endel visingar och de har funkat prismässigt, men man ska ju gärna trivas där man bor med.
Idag ska vi förhoppningsvis se på en väldigt fin lägenhet som ligger ca 5 min från centrum.  Om vi gillar den så tar vi den direkt, för jag orkar inte bo i väskan längre!

I fredags skulle vi ha en de lite mysigt med att fördt äta på big horn och sen skulle vi på bio osv. Hanna, Alexandra och jag var de!

De var en bilkö och vi satt och pratade. Helt plötsligt *SMACK* så körde vi rakt in i röven på bilen framför..
Den andra bilen syntes de ingenting på. Men däremot min bil, (som jag köper av min farmor) ä helt förstörd där framme :(

Men men, de går ju att fixa.. Ska bara hålla detta hemligt för farmor. Annars lär hon juinte tycka att jag är hennes bästa barnbarn längre 8)

Nu blir det till att möta upp chefen på wow för en liten prat ang. jobb :)

/ Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0