Grillning

Heej!
lite tråkigt att jag inte kan lägg upp några bilder, men får se om jag kanske kan lägga in lite bilder på denna datorn :)

Denna helgen har verkligen varit den perfekta helgen. Fint väder och varmt har de varit varje dag :D
Jag var hos Asle denna helgen, både på fredagen och på lördagen blev de grillning hos sessi.
Det var så jäkla mysigt!
Vi satt uppe på hennes terass och så har dem ett "tält" hehe, vet inte riktigt vad de heter men det ser ut som ett tält och så har dem en värmelampa och en lounge- grupp och sådant där inne. Mycket, mycket trevligt :)

Så kul som jag hade denna helgen har jag inte haft på jättelänge. Tycker så mycket om alla dem i det gänget och jag har verkligen börjat komma dem nära. :) Ser fram emot att vara med dem i sommar!

I söndags så var vi hos Asles syster och åt pannkakor och massa annat gott, så var heeeela Asles familj där plus hans systers mans familj :) hihi, trivs väldigt, väldigt bra med dem också.
Nu har man ju verkligen lärt sig norskan bra med. Man behöver inte längre säga "va" hela tiden :)

I övrigt så är allt riktigt bra med mig, trivs skitbra på jobbet och i lägenheten och så älskar jag att sommaren är här nu :)


hörs snart igen
kram/ Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0