JUL ÆR KUUUUL !!

heeeeeej :)

Woow, vad mycket som har hænt den senaste tiden. Vet knappt inte vad jag ska børja..

Vi hade ju besøk før någon veckasedan av Alexander och Juane. Det blev en mysig helg med godmat och lite alkohol :) samt den hærliga gemenskapen :D
Var så kul att få træffa Alexander igen, har verkligen saknat han! :)
Kændes bara så trist nær dem åkte hem igen. Nu ær det iaf bara 11 dagar tills jag får træffa han igen.

Denna tiden som vi har varit hær har verkligen gått sjukligt fort! Så mycket som vi har hunnit med  också. Helt otroligt!

Jag fick i førra veckan jobb på en fin resturang som heter Bighorn, steakhouse. Dær jobbar jag som servitris lite på helger och vissa kvællar. Dær trivs jag skitbra! Skøn personal och god mat ;D
(Sen ær de ju alltid bra med extra drix)

Det går framåt på Telenor nu med, vi ær inne på våran tredje och sista vecka av upplærningen.
Det har verkligen varit jobbiga veckor med massssssa nya grejer att ta in och læra sig!

Vi har jættebra kontakt med alla som jobbar hær. Speciellt i vårat upplærningsteam.
Alle och jag var hemma hos en kille som heter Peder igår. Hur kul som helst, god mat och tv spel :)

Några flera bøter har vi lyckats få.
Stædade æver lægenhet igår, så nu luktar den simhall bara før att de var så starkt medel vi anvænde!
haha, men de de behøvdes fan. Såg ut som en knarkarkvart som mamma brukade sæga om mitt rum.

Alexandra ær iaf værldens bæsta rumskompis :) førutom carro då.. hihi!
Før alla som undrar så går det vældigt bra før oss och båda ææælskar detta! :)

alexandra kommer snart med ett inlægg om julbordet med Telenor.
Vært att læsa!

PUSS / Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

update?? julbord??? telenor?? hahahaha :)

2009-12-13 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0